Preguntes freqüents: FAQ'S

Quins sistemes de pagament puc utilitzar?

Quin sistema de pagament es pot realitzar?
 
Els sistemes de pagament utilitzats en wonderline són: mitjançant targeta de crèdit (Visa, Master Card i American Express), PayPal, transferència bancària i contra reemborsament*. 

Totes les transaccions realitzades directament en la nostra plataforma web són segures i les més ràpides per tramitar comandes. Si tries el pagament mitjançant transferència bancària rebràs conjuntament a la teva confirmació de comanda el número de compte al que hauràs de realitzar-la, tens 7 dies laborables per ordenar la transferència després de la realització de la teva comanda. En el cas de pagament contra reemborsament podràs realitzar el pagament en efectiu en rebre la comanda al teu domicili.

No es considerarà efectiu la comanda fins que confirmem el corresponent ingrés i per tant, els terminis de lliurament comencen a partir d'aquesta data (exceptuant les comandes a pagar via contra reemborsament).

El pagament a contra reemborso té atribuïda una taxa per despeses de gestió de 4€.
 
 
 
 
 

Quina és la política de canvis i devolucions?

 

Devolucions: Has d'emplenar el document de devolucions que trobaràs al costat de la teva comanda i marcar en el teu tiquet de compra els productes a retornar. Per fer-nos arribar els productes hauràs de sol·licitar un enviament a l'adreça. El termini màxim per enviar la teva devolució és de 30 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda.

Una vegada rebem el paquet procedirem a tramitar el reintegrament de l'import corresponent als productes retornats, el període de confirmació del reintegrament pot durar 15 dies laborables des de la recepció de la devolució. És imprescindible enviar els productes amb el seu embalatge original i perfectes condicions ja que si no es realitza d'aquesta manera no podrem tramitar el reintegrament de l'import corresponent i els productes quedaran retinguts en el nostre magatzem.

Canvis: El termini màxim per enviar el teu canvi és de 30 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda. El funcionament de reintegrament de l'import dels productes retornats és exactament el mateix que es duu a terme en el procés de devolucions. És imprescindible enviar els productes amb el seu embalatge original i en perfectes condicions. 

Es poden realitzar canvis només en les nostres tendes físiques.
No s'accepten devolucions en les nostres tendes físiques però sempre tindràs l'opció de canviar els productes per un val de compra amb caducitat ampliada. En qualsevol d'aquests casos hauràs de presentar el tiquet de compra i l'embalatge original dels productes.

Condicions específiques per a les nostres tendes físiques: No s'accepten devolucions de compres realitzades en altres països. Seguim les directrius de la llei espanyola de consumidors i usuaris. La devolució s'efectuarà segons el mateix mètode de pagament amb el qual es va realitzar la compra original. És imprescindible presentar el tiquet de compra per tramitar qualsevol reclamació, canvi o devolució. El termini màxim és de 30 dies naturals des del dia de compra original, exceptuant els casos de tara o defecte.

El venedor d'unes sabates s'ha de fer responsable de l'etiquetatge del calçat? >

Sí. Quan ni el fabricant ni el seu representant legal estiguin establerts a Espanya, aquesta obligació recaurà en el responsable de la seva primera posada al mercat.