Termes i condicions

1. OBJECTE

1.1. L'objecte dels presents Termes i Condicions de compra és el subministrament per part de Tradeinn dels productes oferts a les seves botigues online, a canvi d'una prestació econòmica. 

1.2. Accedint als nostres portals web, el Client es compromet a respectar els Termes i Condicions, així com les normes d'utilització que consten en tals Termes i Condicions. 
 


2. COMPONENTS DEL CONTRACTE

2.1. Aquests Termes i Condicions, junt amb la confirmació de la comanda, constitueixen el contracte entre Tradeinn i el Client per al subministre de productes. No seran d'aplicació caps altres Termes i Condicions.

2.2. S'entendrà que el Client està d'acord amb les condicions generals que es contenen a aquest text, des del moment en que accepta, declara haver llegit i està d'acord amb aquests Termes i Condicions. 
 


3. FER UNA COMANDA

3.1. Per poder fer una comanda, el Client haurà de tenir 18 anys d’edat com a mínim. Si ets menor d’edat, demana als teus pares o tutors legals que facin la compra al seu nom. 

Si tens entre 14 i 18 anys d’edat, pots sol·licitar informació sobre productes i esdeveniments. En qualsevol cas, és recomanable que comptis amb els teus pares o representants legals abans de navegar i/o registrar-te a les nostres pàgines web o aplicacions mòbils per tal que puguin explicar-te qualsevol dubte que pugui sorgir-te. 

Si ets menor de 14 anys, siusplau, no ens proporcionis cap informació personal, doncs no podem acceptar-la. 

3.2. Un cop hagi accedit a la pàgina web corresponent, el Client haurà d'omplir el formulari amb les dades personals necessàries que se li demanen i que es troben a totes les nostres botigues online, i haurà de fer click al botó “finalitzar comanda” per confirmar la compra. 

3.3. Quan el client finalitzi la seva comanda, li enviarem un correu electrònic amb el seu número de comanda i els detalls de la compra. 

3.4. En cas que hi hagi algun problema amb l’enviament del material, ens posarem en contacte amb el client el més aviat possible per informar-lo sobre la situació i suggerir-li productes alternatius que pugui desitjar comprar. O bé proposar-li la devolució de la suma de diners que ens hagi satisfet per tals productes. 

3.5. El client podrà cancel•lar la comanda en qualsevol moment i sense cap cost addicional, sempre que la comanda no hagi sigut facturada i enviada a través de l’empresa de transport. Si el paquet ja hagués sortit de les nostres instal•lacions, el client podrà rebutjar-lo amb l’empresa transportista al moment de la recepció de la compra.

3.6. La disponibilitat dels productes de la web canvia constantment i reflecteix la situació en temps real. Afegir un article a la cistella de compra no garanteix que quedi reservat per al client, ja que altres clients poden haver-lo comprat mentre estava navegant per la web. Només en el moment que s'ha completat el procés de pagament, el producte queda reservat efectivament per al client.

3.7. Farem tots els esforços possibles per subministrar els productes enumerats en la confirmació de la comanda. Tot i així pot haver-hi ocasions en les que ens sigui impossible subministrar tals productes degut a, per exemple, que tals productes no estiguin en estoc. En aquests casos ens posarem en contacte amb el client per informar-lo i potser suggerir-li productes alternatius que pugui desitjar comprar. Si no accepta els nostres suggeriments cancel•larem la seva comanda en relació amb els productes que no puguem subministrar i li tornarem la suma de diners que no hagi satisfet per tals productes. La devolució d’aquesta suma de diners serà el límit de la nostra responsabilitat davant el client, si ens fos impossible subministrar-li els productes sol·licitats.


4. ENTREGA DELS PRODUCTES

4.1. Nosaltres li subministrarem els productes indicats a la confirmació de la comanda, segons els presents Termes i Condicions.
 


5. INFORMACIÓ SOBRE ELS PRODUCTES

5.1. Donem molta importància en relació a la informació que oferim sobre les característiques essencials dels productes a través de descripcions tècniques que provenen de les nostres empreses col·laboradores i fabricants, i fotografies que il·lustren els productes. Tota aquesta informació es proporciona dins del límit de la tècnica i respectant els millors estàndards del mercat.
 


6. PREUS

6.1. El preu de cada producte vindrà determinat clarament a la pàgina web. El preu i les condicions dels productes oferts, podran variar, però en qualsevol cas sempre regiran per al Client el preu i les condicions que hi havia quan va fer la comanda. 

6.2. Ens reservem el dret a cobrar la comanda des del moment de la seva recepció. 

6.3. Els preus de venda indicats a les nostres botigues online es mostren de la següent manera: 

Si el client viu a la Unió Europea, tots els preus inclouen l'IVA, però deduïm aquest import del total si l'enviament es fa a zones exemptes d'IVA. Després d'efectuar la comanda, el client només ha d'enviar-nos un missatge a través del Formulari de Contacte, i li tornarem l'import corresponent. 

Si el client viu fora de la Unió Europea, els preus no inclouen l'IVA. El Client haurà de pagar l'IVA local, i pot ser que hi hagi alguna taxa d'importació quan arribi el paquet al país de destí. 

En alguns països o zones també existeixen despeses addicionals com la gestió de documents per duana. Aquestes despeses les cobra l'empresa de transport que fa d'intermediari. Els aranzels i normes de duanes varien als diferents països i és difícil conèixer el seu funcionament amb exactitud. 

6.4. Les despeses d'enviament no estan indicades als preus dels productes. Les despeses del servei d'enviament van a càrrec del client i s'afegiran al total de l'import dels productes seleccionats. El client pot consultar les despeses d'enviament a la cistella de compra, abans de confirmar la comanda i abans de finalitzar el procés de contractació. 

El càlcul de les despeses d'enviament depenen del volum i el pes dels articles. Per als enviaments a Espanya a través de SEUR, l'import mínim de les despeses d'enviament és de 2.95 €. 
 


7. DISPONIBILITAT

7.1. S'ha de tenir en compte que les comandes s'envairan dins dels límits d'estoc disponibles. Si un dels productes comprats no estigues en estoc, ens comprometem a envair al Client un correu electrònic el més aviat possible (a partir de la data en que va fer la comanda) per comunicar-li el termini en que podrem enviar els seus productes. En cas que no estigues interessat en esperar, podrà demanar la devolució dels imports que hagi pagat per tal article. 

7.2. Si algun dels productes de la seva compra, un cop facturat, no està disponible, ens comprometem a enviar al Client els productes disponibles i a regalar-li les despeses d'enviament de la resta de la compra. Si és possible, li proposarem un article de qualitat i preu equivalents per tal de substituir el producte indisponible. En cas que no accepti el producte substitutiu que li haguem proposat, procedirem a tornar-li els diners del producte indisponible. Si vol tornar el producte substitutiu, les corresponents despeses d'enviament aniran a càrrec de Tradeinn. 


8. PAGAMENT DELS PRODUCTES

8.1. Tradeinn s'ha associat amb Adyen per garantir-te la màxima seguretat en el pagament. Quan vegis el símbol d'Adyen, pots confiar en que la operació està 100% protegida.

adyen

8.2 Si el nostre departament de seguretat sospita que hi ha alguna anomalia o frau, Tradeinn es reserva el dret d'anul·lar la transacció per motius de seguretat. 

8.3. Tradeinn posa a la teva disposició 4 modalitats de pagament: 

- Pagament amb targeta de crèdit o dèbit:

Si optes per pagar amb targeta de crèdit, la comanda no podrà gestionar-se fins que el pagament no hagi estat autoritzat per part de l'entitat bancària. El pagament en línia amb targeta de crèdit es fa a través del sistema de seguretat SSL (Secure Socket Layer) que codifica les teves dades bancàries quan són transmeses per internet. Per motius de seguretat, Tradeinn verifica totes les comandes pagades a través de targeta de crèdit. Accepten targetes American Express, Maestro i qualsevol Visa i Mastercard donades d'alta al sistema de pagament segur Verified By Visa. A més a més, per qualsevol comanda que l'import sigui superior a un barem establert per Tradeinn, se li demanarà al client un document d'identitat i un justificant de domicili que haurà d'enviar-nos per fax o correu electrònic que oportunament se li indiquin.

- Pagament per transferència bancària:

Hauràs de fer la transferència bancària al compte que t'indiquem. Quan hagis finalitzat la comanda, rebràs un correu electrònic automàtic del nostre soci de pagament Adyen, amb les dades del compte bancari al que has de fer l'ingrés. 

Important: Com a concepte de la transferència bancària, hauràs d'indicar la referència que t'indiquem al finalitzar la comanda. En el cas que no indiquis aquesta referència, la comanda serà cancel·lada i la entitat bancària et tornarà els diners en uns 7 dies naturals. 

Important: Els productes de les comandes que siguin pagades per transferència bancària, no es reservaran fins que haguem rebut l'ingrés dels diners al nostre compte bancari.

IMPORTANTE: Per a totes les comandes fetes a la botiga Outletinn no s'acceptarà pagar per transferència bancària. 

- Pagament a través de PayPal:

Podràs pagar de forma ràpida i segura, sense compartir informació financera amb Tradeinn, a través del teu compte de PayPal o amb la teva targeta de crèdit o dèbit. Paypal codifica automàticament les dades confidencials amb l'ajuda de les millors tecnologies disponibles al mercat. 

- Pagament amb Trustly, Transferència Bancària Online:

Paga les teves compres còmodament mitjançant una transferència bancària en línia. Només t'hauràs de connectar directament amb el teu banc, sense sortir de la nostra web.

8.4 En cas que la compra s'hagi fet per part d'un consumidor final o una empresa, s'estendrà la corresponent factura. En ambdós casos constarà el desglossament corresponent a l'impost sobre el valor afegit si és aplicable, i les despeses d'enviament. 
 


9. ENTREGA DELS PRODUCTES

9.1 Enviarem al Client els productes a l'adreça d'entrega que consti al formulari de dades personals.

9.2. A la pàgina web, concretament a la cistella de compra, s'indica l'import de les despeses d'enviament, abans de realitzar la compra.

9.3. Si l'article s'indica com "en estoc" al finalitzar la comanda, el termini entre la realització de la comanda i la data de la primera presentació del treballador de l'empresa de transport al lloc d'entrega correspon a la suma d'aquests dos elements: 

A. A. El termini de preparació del paquet (1 a 2 dies laborables): validació del pagament + preparació de la comanda + recepció del paquet per part del treballador de l'empresa de transport.

B. El termini d'entrega de la comanda per part de l'empresa de transport. El client estarà informat de l'enviament a través d'un correu electrònic d'enviament de la comanda. Aquests terminis estaran indicats en dies laborables.

9.4. Entregarem el producte un cop s'hagi verificat i rebut correctament el pagament, i a continuació s'entregaran els productes segons la opció escollida: 

Si el client viu dins de la Unió Europea:

• DHL Express: transport per avió. Els productes en estoc seran entregats en un termini aproximat de 1-2 dies laborals.

• SEUR – GLS – DPD – PARCEL FORCE: transport per carretera; entregues en 1 - 5 dies laborables (en funció del país d'enviament).

Si el client viu fora de la Unió Europea:

• DHL Express: Els productes en estoc s'entregaran en 2 - 5 dies laborables (en funció del país d'enviament). Les nostres empreses de transport no entreguen a zones militars, hotels ni apartats de correus. 

9.5. Entenem les hores i els dies com a hores i dies laborables, excloent així, els dissabtes i diumenges i tots els dies festius. Si per alguna causa imputable a Tradeinn es superés aquest termini, comunicarem al Client la incidència i li proposarem solucions alternatives.

9.6. El Client es compromet a que ell o una altra persona designada, es trobaran al domicili indicat per rebre el paquet. En cas que no hi siguin el primer cop, el transportista insistirà varis cops. Si encara no pogués entregar la comanda, el transportista ens retornarà el paquet, i realitzarem la devolució del pagament al client, menys les despeses d'enviament o devolució de la mercaderia que aniran a càrrec del client.
 


10. GARANTIA DELS PRODUCTES

10.1. Tots els productes oferts per Tradeinn tenen garantia. Ens comprometem a reparar gratuïtament, reemplaçar per un de nou o efectuar el corresponent abonament si qualsevol dels seus productes tingués un defecte de fabricació en un termini de 2 anys a partir de l'entrega. En aquest cas, totes les despeses de devolució del producte i enviament del nou producte o el mateix reparat, correran a càrrec de Tradeinn.

10.2. El consumidor haurà d'informar-nos de la falta de conformitat del producte en un termini de 2 mesos des que va tenir coneixement d'ella a través de correu electrònic, comunicant-nos que vol tornar un producte. D'aquesta manera, organitzarem la devolució de la manera més idònia. En cas que el problema de tal producte no fos de garantia, serà el consumidor qui pagui les possibles despeses addicionals que s'originin per tal devolució. 
 


11. EL DRET A LA DEVOLUCIÓ I REVOCACIÓ DELS PRODUCTES

11.1. Si el Client no està satisfet amb el producte que hagi adquirit, podrà tornar-nos el producte i obtenir els diners del producte retornat, en el termini dels 30 dies hàbils després de l'entrega dels productes.

11.2. El client té el dret a la revocació o desistiment de la compra, en un termini de 14 dies naturals després de l'entrega dels productes. Per exercir el dret de revocació el consumidor haurà de notificar-ho a Tradeinn, enviant el formulari de Devolució que trobarà a l'apartat de Devolució. 

11.3. El producte no pot haver estat utilitzat i en la mesura del possible s'ha de retornar amb la seva caixa/embalatge extern original, i ben protegit per evitar danys en el transport. En cas contrari els productes seran depreciats i es notificarà al client un cop rebuda la devolució. A més a més, s'haurà d'incloure tota la documentació original, tal i com ho va rebre al seu domicili. 

11.4. Un cop rebem els productes al nostre magatzem i haguem comprovat que es donen totes les condicions anteriors, s'admetrà la devolució del producte i es procedirà a l'abonament del seu import a través del mètode de pagament utilitzat per fer la comanda:

- Si es va fer el pagament amb targeta de crèdit, s'abonarà l'import a la mateixa targeta de crèdit.

- Si es va fer el pagament per transferència bancària, demanarem al client un número de compte on abonar l'import corresponent.

- Si es va fer el pagament a través de PayPal, s'abonarà l'import a la mateixa targeta de crèdit. 

Les instruccions per tornar un producte està disponible a l'apartat de Devolucions. Recorda que és molt important que omplis elFormulari de Devolució correctament, amb el número de comanda i el correu electrònic que vas utilitzar per fer la compra. 

11.5. Un cop rebuda la devolució a les nostres oficines, i prèvia comprovació de l'estat de la mateixa, es procedirà a l'abonament de l'import conforme la modalitat de pagament que el client va utilitzar per fer la compra. L'empresa es reserva el dret de rebutjar qualsevol producte que no vingui amb les condicions aptes per a la seva posterior venda. Tals productes seran retornats al remitent sense previ avis. Només en el cas que l'empresa s'hagi equivocat en enviar el producte, les despeses de devolució i reposició aniran a càrrec de l'empresa.

11.6. En cas que el paquet hagi sofert danys durant el transport, podràs tornar el producte. Quan rebis el paquet, assegura’t que el producte no hagi sofert danys durant el transport, ja que el paquet rebut ha d’estar en bon estat. En cas contrari, anota el fet a l’albarà del transportista, rebutja l’enviament i notifica-ho a través del nostre Formulari d'Atenció al Client durant les següents 24 hores.Si no té símptomes exteriors d'haver sofert cap dany durant el transport, i un cop firmat l'albarà del transportista, obra'l i comprova l'estat del productes. En el cas que hi hagi algun article deteriorat o no estiguis conforme amb el transport (i que no hagis vist en el moment de l'entrega), hauràs de notificar-nos-ho a través del Formulari d'Atenció al Client en els pròxims 7 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda.


12. SERVEI POST-VENDA

Si vols parlar amb el nostre Servei d'Atenció al Client:

- Pots trucar-nos al 902 906 421 De dilluns a divendres, de 9:30 a 13:30 i de 15:30 a 18:00 h. El cost de la trucada del telèfon de contacte indicat per Tradeinn podrà ser superior a la tarifa bàsica.

- Pots enviar-nos un missatge a través del Formulari de Contacte i et respondrem per correu electrònic el més aviat possible.

- Pots esciure'ns a través del chat online, que trobaràs al peu de pàgina dret de les nostres botigues. 
 


13. OBLIGACIONS DE TRADEINN I DEL CLIENT

13.1. Tradeinn es compromet a posar a disposició del Client tota la informació necessària sobre els productes que ofereix, així com informació sobre les comandes. Tradeinn no es fa responsable de la no execució de les presents condicions en cas de força major i en cas de falta del Client o d'un fet imprevisible per part d'una persona aliena al contracte.

13.2. El Client es compromet a omplir els formularis de comandes i els seus camps segons les instruccions indicades. Tradeinn protegirà les seves dades segons la llei. El Client també es compromet a abonar el preu del producte, amb els impostos corresponents i les despeses d'enviament.

13.3. Li recordem que és aconsellable que guardi una copia de les dades de la seva compra. Tradeinn no es responsabilitza de qualsevol perduda de dades, arxius o, en general, de qualsevol dany que resulti d'un fallo de copia de seguretat per part del Client d eles dades contingudes en els productes adquirits.

13.4. Tradeinn no es fa responsable de les conseqüències que poguessin resultar de la utilització inadequada dels productes venuts a les seves botigues Online.
 


14. DONACIONS AMB OXFAM INTERMON

14.1. Gràcies a la col·laboració directa de Tradeinn amb la ONG Oxfam Intermón, Tradeinn dóna la possibilitat a tots els seus clients de col·laborar amb Oxfam Intermón i col·laborar amb causes solidàries dins del seu procés de compra. Es tracta d’un sistema de donacions molt senzill i totalment segur. Apareixerà just a la cistella de compra abans de finalitzar la comanda, permetent als clients d’incrementar el valor de la compra amb una petita donació. Totes les donacions aniran destinades íntegrament a Oxfam Intermón.

14.2. En cas que el client després d’haver fet la donació amb la seva comanda, cancel•li la compra, no se li retornaran els diners donats a Intermón Oxfam.


15. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS I COMENTARIS

15.1. Les dades personals que el client ha de facilitar-nos són indispensables per a l'enviament de les comandes i redacció de factures. La falta d'aquestes dades comportarà l'anul·lació automàtica de la comanda. Al registrar-se a la pàgina, el Client es compromet a proporcionar-nos dades personals vàlides, dades que permetin la prestació del servei per part de Tradeinn i la correcta identificació del Client registrat, així com l'enviament d'informació i publicitat dels diferents productes i ofertes que Tradeinn pugui tenir a les seves pàgines web.

Per a més informació, consulta l'apartat de Política de Privacitat

15.1. Totes les opinions redactades pels Clients són controlades per l'equip de màrqueting. Si les opinions rebudes infringeixen la llei, l'ètica o la moral (publicitat abusiva, difamació, insults, comentaris fora de context, etc.), Tradeinn es reserva el dret de rebutjar o modificar tals opinions.
 


16. PROPIETAT INTEL·LECTUAL

16.1. Tots els continguts de les botigues online de Tradeinn (il·lustracions, textos, denominacions, marques pròpies, imatges, etc.) són propietat de TRADEINN RETAIL SERVICES S.L. Les marques de tercers son propietat dels seus titulars. Tota reproducció parcial o total dels continguts, a través de qualsevol procediment i en qualsevol suport està subjecte a l'autorització prèvia i expressa de Tradeinn o dels titulars dels drets, en tal cas. 

16.2. TRADEINN RETAIL SERVICES S.L. no es responsabilitza del mal ús que es facin dels continguts de les pàgines web, sent exclusiva responsabilitat de l'usuari que accedeixi a tals continguts o els utilitzi.

16.3. TRADEINN RETAIL SERVICES S.L. no assumeix cap responsabilitat per la informació continguda a la pàgina web de tercers a la qual es pugui accedir a través d'enllaços (links) o buscadors de les pàgines web. La presència d'enllaços (links) en les pàgines web té una finalitat merament informativa, i en cap cas suposa suggeriment, invitació o recomanació de tals enllaços.
 


17. ENLLAÇOS AMB TERCERS

17.1. Existeix la possibilitat de compartir continguts o qualsevol tipus d'informació a través de xarxes socials com Twitter, Facebook o altres aplicacions, quedant sotmesa tal activitat a les condicions d'ús i registre expressament establertes per aquestes plataformes, online, sense que TRADEINN RETAIL SERVICES S.L. assumeixi cap responsabilitat directa o indirecta pels continguts publicats en elles pels usuaris. 

17.2. En aquests casos, s'haurà de tenir en compte que al accedir a tals xarxes socials, estàs sortint de les pàgines web de les botigues, per accedir a un entorno no controlat per TRADEINN RETAIL SERVICES S.L. En conseqüència, TRADEINN RETAIL SERVICES S.L. no assumirà cap responsabilitat per les possibles vulneracions a la seguretat de tals entorns.

17.3. TRADEINN RETAIL SERVICES S.L. declina tota responsabilitat que es derivi del l'intercanvi d'informació entre Usuaris a través de las pàgines Web. La responsabilitat de la difusió de dades i de les manifestacions difoses a les seves pàgines web, correspon en tot cas a qui les realitzin.